fredag 12 november 2010

Vi ska ha fest!

27/11 från 21:00
Igår när jag stängt butiken så gick jag till Surfers för att möta upp Christophe och Ana som är ägare till vår andra trevliga Vintage butik uppe på Öster "NEVER NUDE"
Vi planerade tillsammans med personalen på Surfers... den 27 november tänker vi nämligen ha VINTAGE FEST där!!! Hur mycke gillar man det? JA det kommer vara showroom och kläder till försäljning i källaren. Jag kommer dricka lite bubbel och tillsammans med er dansa och hänga loss till massa härlig musik.
Passar även på att tacka köket för den goda maten, eller som jag säger till Matilda
-Det smakade precis som vanligt =)

1 kommentar:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Hörde rykten om att det skulle vara den 26...fasiken är uppbokad den 27! Lip, tårar och gråt, oj vad ledsen jag blev...jag som har köpt värsta vintage klänningen från Never Nude.

    Nåja, vad är en bal på slottet.....alldeles underbart!

    ha så roligt och hoppas det blir fler gånger!

    SvaraRadera

Vad säger du?