tisdag 15 februari 2011

Min morgonpromenad



2 kommentarer:

  1. Hej där!
    hoppas allt är bra med dig! Längtar tills du får ordning på webbshopen, blir sååå spännande att kunna se allt fint du har! Min plånbok blir nog inte lika glad dock:-)
    Men nu var det inte därför jag skrev. Måste åter igen säga att du har så sjukt fina bilder på bloggen, blir mållös av vissa. Du borde bli fotograf :-)
    Ha det toppen!
    Kramar fr Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Jag hade älskat att jobba som fotograf men ser mig fortfarande som väldigt självkritisk, men vem vet vad som händer i framtiden. Det är min dröm och jag hoppas att få leva i den.
    Webbshopen jobbas det med för fullt, måste bara hitta någon som kan hjälpa mig med det där sista.
    Kram kram Ann-Sofie

    SvaraRadera

Vad säger du?